Jag ger upp snart

Ja, kan ju bara ta och meddela att den där boken jag gjorde till pappas 50-årsdag fortfarande INTE dykt upp.


Så jag mailade dit igen. Men inget svar denna gången heller. SURPRISE!!

De har ingen kundtjänst via telefon, men jag har sen tidigare lyckats skrapa fram ett nummer som jag ringde idag igen. Mannen som svarade sa samma sak med samma robbot-röst som när jag ringde för drygt en månad sen:

"Vi har haft lite problem i tryckeriet men alla böcker har nu gått i produktion och ska komma hem till kunderna inom en vecka"

Sen sa mannen i luren att jag måste maila en annan människa vid namn Christopher om jag ville veta nåt mer. Då sa jag att jag hade gjort det typ 7 gånger utan att få något svar och bad om att få Christophers telefonnummer. Mannen i luren sa då i korta drag att han inte kunde ge ut det och att han inte kunde hjälpa mig mer. What???!

Det ska mycket till innan jag ballar ut på folk jag inte känner, men igår var en sån gång. Mannen i luren fick sina fiskar varma om jag säger så. Och med all rätt, boken är betald sen nästan 2 månader tillbaka och på hemsidan lovar de att skicka ut boken efter 14 arbetsdagar senast.

Så man kan säga att det blev ett litet samtal till Konsumentverket. De har till och med ringt dit idag, men de sa samma sak till hon som ringde åt mig, att boken ska komma inom en vecka. Samma sak har jag hört i 1,5 månad nu. Så vi får väl se?!

Iallafall så fick hon prata med Christopher, som inte jag fick när jag ringde. I vilket fall gav hon mig hans nummer och jag ringde dit kl 16.10 idag. Då frågade han om han kunde ringa upp efter en halvtimme. Jag sa ja.

Och guess what?

HAN RINGDE INTE TILLBAKA.




Jag blir så trött. Nästa steg blir en polisanmälan..


För er som inte fått mer er hela saken. Läs tidigare inlägg här.







Kommentarer
Postat av: ello

nä fy vad less man blir på sånt..det verkar ju helt klart som att dom försöker undvika dej..kanske dom håller på att gå i konkurs..men riktigt dålig stil iaf..hoppas det ordnar sej!! fortsätt kämpa för dej!1 puss love

2009-10-29 @ 20:50:51
Postat av: Madde

Herregud vilket ultraruttet företag!!!!! Förstår att du är förbannad!

=(

2009-10-30 @ 00:19:22
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Helenah

Men herregud! Jag är i chock! Men på dem bara!!

2009-11-08 @ 22:53:02
Postat av: Anders

Hejsan,



ramlade in här när jag sökte efter information om dom här skojarna. Vi sitter i samma sits då vi väntar på födelsedagsboken till min sambos pappa. Har du fått din bok ännu?



Om du har några telefonnummer/e-postadresser som du vågar lämna ut så får du gärna skicka ett mail till mig.



Tack på förhand

Anders

2009-12-08 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0