FY FAN.

Den 4 september beställde jag en bok till min pappa på den här sidan www.gordinegenbok.se. Han fyllde nämligen 50 år den 24 september och jag kämpade verkligen för att göra en så bra bok jag bara kunde. Släktingar hemma i Sverige satt och skickade hit bilder och det scannade, skrevs texter och donades i veckor. Jag intervjuade även folk i hans närhet så som släktingar, vänner och arbetskamrater.

Jag såg verkligen fram imot att ge honom den här boken då min pappa betyder väldigt mycket för mig.

Men fick han någon bok på sin födelsedag?
NEJ

Jag mailade deras support den 20, 22, 23 och 25 september (det första mailet skickades alltså för 16 dagar sen).

Fick jag något svar?
NEJ

Kollade min mejl för 10 minuter sen, då först hade de behagat att svara. De skrev: "Hej Linda! Din beställning har precis gått i produktion och kommer till dig inom 1,5 vecka från idag. Vi kommer snart att få en större ägare och du kommer inom kort att få en kompensation för fördröjningen. MVH Christopher"

Vadå för kompensation undrar jag? Det finns faktiskt ingenting jag vill ha och jag kommer definitivt inte jubla om jag mot all förmodan skulle få boken gratis. Är medveten om att alla kan göra fel och saker och ting kan bli fördröjda ibland, men hur vore det att tala om det för kunderna.

Jag är JÄVLIGT besviken och förbannad.

 

 



 


Kommentarer
Postat av: Helenah

Usch vad dåligt, nu får jag dålig samvete för att jag rekommenderade dem till dig. Så himla trist att boken inte kom fram i tid! Jag hade känt mig asledsen om jag inte kunnat ge syrran hennes på rätt dag. Jag lider med dig! Hoppas den nye ägaren styr upp den där organisationen!



Kram

2009-10-07 @ 18:24:37
Postat av: Lindan

Tänk inte på det Helenah, det funkade ju problemfritt när du beställde så det kunde ju inte du veta! Men visst är det trist!

2009-10-07 @ 21:00:00
Postat av: Sara

Jäkligt dålig service.. :S

2009-10-11 @ 13:57:16
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Josefine

Chihuahuamärket är från kitsch.se och texten på dörren är från myfirstroom.se :)

Tråkigt med kass service, man blir så förbannad.

2009-10-11 @ 21:32:22
URL: http://josefineleijonmarck.blogg.se/
Postat av: Peter

har tyvärr hänt mig oxå.. Synd att man inte kollade upp företaget..



Hoppas du fick din bok.. jag har väntat sen den 21/4

2010-05-21 @ 11:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0