Premiär för nya bloggen!

Nu tror jag att det är hög tid att presentera min nya blogg. Den här bloggen (systertaki) kommer så gott som att försvinna och ersätts alltså av en ny och mer kreativ blogg! Där kommer jag bland annat att visa upp en del gamla vinlådor som jag har målat och gjort i ordning på sistone, hur det gick till att göra i ordning Filips nya säng, bilder från Smyckekursen jag gick och en massa annat spännande! Jag har redan börjat blogga där lite smått och jag hoppas att ni blir inspirerade av det jag gör!

Spana in den HÄR (www.lindaslykke.blogg.se) och lämna mer än gärna en kommentar! ♥



(Det går ibland llite trögt för förändringarna att uppdatera sig så det kan hända att
nån bild/text ligger lite snett på nya bloggen just nu men det  kommer att ordna till sig
väldigt snart!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0