12.07

Jorå, han SOVER faktiskt.

Det är några som har frågat om Filips sömn sen jag skrev det där inlägget sist. Jag kan tala om att det var lite trassel under några nätter. Men sen gick det jättebra. Nu sover han nästan alltid hela nätterna med några undantag, men det är bara normalt! Dock tar det väldigt lång tid innan han somnar på kvällen men det kan vi leva med så länge han sover under natten.

Jag tror inte ens att jag kan beskriva känslan av detta. Det är bara helt fantastiskt! Normalt sett tycker jag inte att man ska ge små barn mediciner om man kan undvika det. Men för oss var det här räddningen. Han fick medicinen i 3 veckor, hans kropp lärde sig att slappna av och sova hela natten och sen har det sömnmönstret fortsatt efter att vi slutade medicinkuren.

Otroligt men sant. Glad är bara förnamnet!





Kommentarer
Postat av: Helenah

Så otroligt skönt att höra! Jag kan inte ens föreställa mig hur det måste kännas. Och så skönt det måste vara för Filip också.

2011-03-12 @ 14:53:31
URL: http://helenahswedberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0