FREDAG.

Tog inte lång stund innan jag blev tvungen att rycka upp mig igår. Dagis ringde nämligen och sa att jag hade ett sjukt barn att hämta.

Skorna blev till slut upppackade också och jag blev glad redan när jag såg den färgglada skolådan. Och vad är väl härligare att höra när man snörat på sig dojjorna än "mamma är fiiin!" från sin 2-åring? ♥

En aning dyra är dom men så är dom ju faktiskt mina belöningskor. Vad tycks? Ska jag behålla dem? (Ja, man får vara anonym i kommentarsfältet ;))









Kommentarer
Postat av: mamma

Klart du ska behålla skorna! De var ju jättesnygga!

Mamma

2011-06-18 @ 07:45:32
Postat av: Madde

Ja jag är verkligen asnöjd med kameran, riktigt skönt att slippa den gamla som bara var rent skräp! Vi MÅSTE höras någon dag Limp, puuuuuuss!



2011-06-18 @ 22:59:10
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Madde

Behåll skorna! Har du suktat efter dom så länge så är det givet att du ska du ha dom :-) Tycker dom var fina, inte riktigt min stil men definitivt mer Linda-style :-) Puss!

2011-06-19 @ 11:07:29
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0