Jorå, jag lever!

Hur tycker du att bloggåret 2010 var?
Men gud.. helt katastrof! Det är ju så synd för jag älskar ju att skriva!

Vad berodde det på?
Tidsbrist big time! Fille har inte riktigt fått ordning på sin sömn än, pappa jobbar ofta kväll och mamma har inte lärt sig att prioritera rätt på kvällarna utan löper runt som en galning och plockar leksaker i det oändliga och vill att allt ska vara tipp topp. 

Och det ska vara kul att blogga, man ska inte sitta där med datorn i knäet klockan 22.30 på kvällen och känna att man borde skriva ett inlägg samtidigt som man egentligen borde sova!

Något nytt som sker med bloggen 2011?
Tja, till och börja med funderar jag starkt på att börja lunch-blogga från jobbet. Då sitter jag ändå bara framför datorn med en torr Upper Crust-baggis i handen och slösurfar. Varför inte skriva ett mer eller mindre intressant inlägg då? Det är ju för fasen den tiden på dygnet jag är mest produktiv!

Något nytt som sker i livet i övrigt?
Ja, men visst!! Sambon sitter så gott som i skolbänken igen och det är så spännade att se vart detta leder! Sen har jag även fått lite hjälp av en god vän att starta en egen hemsida (vi snackar inte blogg.. nej nej!) Jag har så många ideèr men jag vet inte riktigt vart jag ska starta, men 2011 ska förhoppningsvis bli året då jag kommer igång!

Men så har vi det där med tiden.. hinner jag? Ja, man kan väl inte mer än att göra ett försök!


Gott Nytt År hörrni!










Kommentarer
Postat av: Nyfiken-i-en-strut-Mad

Vad för en hemsida???? Nu får du minsann förtella! =)

2011-01-09 @ 14:00:02
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0