Dra mig baklänges.

Om när något är MINDRE FINT.

Av en slump hittade jag fram till denna lägenhet som ligger ute på hemnet.se under "Living the dream". Jag skulle vilja kalla den höjden av smaklöshet. Det känns som att det hela är ett skämt. Varför toka till det på det här viset annars undrar jag?

Knasiga dörröppningar, snett golv och vidriga färgval. Gardinerna orkar jag knappt se på för dom är så äckligt fula att jag inte vet vart jag ska ta vägen.



Så går det när man har för mycket pengar och fantasin skenar iväg...






Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha, jag dör! Snacka om att en konstnärlig människa måste gått bananas i lägenheten. Living the nightmare...

2011-01-18 @ 19:51:48
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0