11.45

Den torra Chicken baguetten ligger i ett fast grepp i handen och dagens  tema är BRÖLLOP


Bröllop ja. Vill jag gifta mig? Jag vet inte. Det är inte lätt för mig att svara på den frågan för att vara ärlig.

Jag vet vad jag vill ha för klänning. Frisör-Celia och jag är eniga om en speciell frisyr. Blombuketten ser jag framför mig. Ringen får gärna ha små stenar hela vägen runt. Sminkningen tror jag att jag klarar att fixa själv. Platsen är utomhus men jag har olika planer beroende på vilken årstid man bestämmer sig för. Dukningen och maten är jag inte riktigt säker på än. Men jag har hittat den perfekta låten och skrida fram till.

Men Tom Stian är  inte den enklaste att släpa fram till altaret och jag vet inte riktigt om jag är en passande brud. Att "vara" gift har nämligen aldrig varit viktigt för mig på det viset, man mäter inte kärlek så men saker och ting blir enklare när man har barn tillsammans.

Men tänk vad härligt att få ha den där dagen.
Ju, mer jag tänker på det ju mer vill jag ha den.


 






Kommentarer
Postat av: Petra

Ja! Jag vill gå på bröllop! :P

2011-01-05 @ 13:27:31
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag vill också gå på bröllop! Man fick ju liksom lite blodad tand efter att ha varit på Ello och Arjun's så jag tycker att det är dags för Slimmen att "pop the question"! ;-) Mer bröllop åt folket!!

2011-01-09 @ 13:57:35
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0