21.41

Just det ja, MELODIFESTIVALEN deltävling 2.

Har hört att det bara skulle vara skräpt ikväll. Jag kan inte riktigt uttala mig om det för jag har zappat som en tok mellan den svenska deltävlingen och den norska Melodi Grand Prix finalen. Dessutom har jag en pinsamt låg ljudnivå (Filip sover visserligen så gott som hela nätterna numera men är fortfarande lättväckt).

Men jag kan säga så här. Norska Melodi Grand Prix-finalen kommer att vinnas av de The Black Sheeps.

Oj, nu kommer resultatet!


Upptade:

Nej, de kom visst 2:a. Men låten som vann är inte så pjåkig den heller: Stella Mwangi - Haba haba!
Nu är det dags att ta reda på vilka som gick vidare i svenska deltävlingen ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0