20.55

Folk är GALNA.

Jag fattar inte. Det har varit lite småvarmt här i ett par dagar. Vi snackar ca 13-14 grader i skuggan. Helt underbart givetvis och Filip har varit ute och lekt massor. Men folk kastar ju allt de har på sig så fort temperaturen stiger ett par grader. Häromdagen var jag t.e.x på matbutiken där jag såg en vältränad tjej i kön som klämt ner sig i ett par minimala shorts och de hade hon matchat med ett tajt litet linne. Och på vägen hem ser jag en karl i bar över!!

Wtf? Är det  bara våran familj som knappt fått av oss långkallingarna och fortfarande har sommarkläderna tryggt nerpackade i lådor i boden? Och nu när jag tänker efter är det var ju för fasen bara två veckor sen som jag bad Tom Stian att börja med vårjacka istället för den tjocka dunjackan!

Vi hänger inte riktigt med tror jag...

Men idag skippade jag faktiskt långkallingarna. Ett stort steg i rätt riktning.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0