Visste ni detta om mig?

Jag blev utmanad av Madde

Så här kommer 7 saker som ni kanske inte visste om mig:

  • Jag har fotat en sur Pernilla Wahlgren för en tidning
  • Jag har varit backstage på Hultsfredfestivalen och pratat med Pelle i The Hives m.f
  • Jag hade MVG i religion på gymnasiet
  • Jag kan volta från ettan och treans trampolin på badhuset (eller var det kunde??)
  • Jag har haft mail-kontakt med Josef Fares efter att ha träffat honom
  • Jag har inte druckit alkohol på över 2 år (och har inga planer på att börja heller)
  • Jag tycker att dessa platser (nedan) är de vackraste jag sett!

 


Angthong, Thailand                       Tustna, Norge                             Geirangerfjorden, Norge



Någon som känner sig manad att ta utmaningen vidare? ;)

Lämna gärna en kommentar om ni gjort den, vill gärna läsa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0