Vita tullisar!

Att handla på Rema 1000 en lördag är inte en grej att rekommendera. Norrmännen tokhandlar nämligen alltid den dagen eftersom att alla mataffärer är stängda på söndagar. Jag hade glömt det och blev något less när jag kom fram dit och såg parkeringsplatsen. Propppppfull.

Men medan jag gick runt där småhungrig och stressad såg jag en yngling som stod och bjöd på våfflor. Jag blev överlycklig och slukade en på tv röda och fick sen syn på några hinkar med tulpaner i...

Men kan man köpa en bukett tulpaner till sig själv när man är 25 år? Är det inte bara tanter 55+ som gör det?! Sist jag var där så stod en stadig och översminkad kvinna modell äldre där och berättade stolt för en stackars butiksarbetare att hon minsann alltid köper med en bukett tulpaner hem för det var hon sååå värd.


Oavsett om det bor en liten tant i mig eller inte så fick en vit tulpanbukett iallafall följa med hem och fasen vad fräscht det blev på köksbordet!

Gå och köp tullisar ni med! (det är ni sååå värda)









Kommentarer
Postat av: Madde

Klart som faen att man får köpa tullisar till sig själv!! Vem fasen ska annars köpa dem? ;-)

Puss

2010-03-14 @ 23:12:32
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0