Nya produkter!

Jag fick ett presenkort på SPA av min käre TS i födelsedagspresent. Så i lördags hade jag bokat tid!

Spa-tjejen frågade vad jag använde för produkter och jag behövde inte tänka länge innan jag klämde fram "öhh.. eehh.. nää, men jag typ tvättar ansiktet med tvål och kletar sen in mig i nivea, du vet en sån där blå bruk".

Har liksom glömt att ta hand om fejset sen Filip föddes och det var inte det svaret hon ville höra. Jag erkände också att jag känner mig skittorr i ansiktet och att jag testat en del krämer men inget funkar nå vidare förutom den überfeta nivea-krämen. (Dock har jag alltid haft fin hud förutom att den varit jävligt torr denna vinter)

Hon förklarade då för mig att så länge jag inte använder rätt produkter och rengör mitt ansikte morgon och kväll innan jag smörjer in mig med ansiktskräm så kommer krämen bara att lägga sig som en hinna utanpå. Den går alltså aldrig in i huden.

Så dessa produkter flyttade sen in i badrumsskåpet:



Och jisses, vilken skillnad det blev!! Mitt ansikte känns som en barnrumpa... =) Nu
behövs bara en riktigt bra sminkbortagning så är vi i hamn!





Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh! Lät ju kanon det där Lindan! Jag har i år också varit helt vansinnigt torr i fejan, sådär fläckvis liksom. Men det kostar ju tyvärr en ganska saftig slant att köpa in lite dyrare krämer...sånna som jag helst vill ha alltså ;-) Klem!

2010-03-29 @ 12:28:31
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0