Lila är så fint!!

För er som inte vet det har vi valt att bo kvar i våran lägenhet, vi letar inte längre efter hus. Vi har bara bestämt oss för att bo kvar men att göra en hel del förändringar. Det har gjort att jag fått tillbaka glöden att inreda igen!

Köket är omgjort igen, denna gång med min favoritfärg lila! Har dessutom bytt ut de gamla köksskåps-handtagen mot nya. Sonens rum är på g och jag har massa planer för sovrummet! Det blir ny säng och nattbord. Förhopppningsvis ny tapet och en massa mer!

Skjutdörrsgarderober till hallen och Filips rum är beställda, väntar spänt på leveransen! Kommer att bli sååå bra!


  

   

  

Extra nöjd är jag över väggen i köket. Lycka-skylten, svartvita-fotona i vita ramar och listen
med lite hängande småplock gjorde sig väldigt bra där tycker jag!





Kommentarer
Postat av: Petra

Gud vad duktig du är!! :) Ska lätt anställa dig när jag flyttar till "egen" lägenhet! :) Kanske det du ska plugga till! Kram

2010-02-15 @ 12:03:20
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0