Jag är så ägd.

Varför Ikea? Varför ska era produkter alltid suga livsgnistan ur mig?

Jag vill ju liksom kunna titta på dig du nymonterade Maskros-lampa utan att känna hat. Men det kan jag inte. Jag får kväljningar av att se på alla 160 jävla blomjävlar som jag tryckt dit för hand efter att jag klämt dit de där förbannande bågarna med stålpinnar på.

Vi får allt se hur länge du får hänga där du hänger, kan hända att du flyttas till en mörk och kall plats istället. Så kan du ligga (ja, helt riktigt L-I-G-G-A) där och tänka på vad du gjort mot vår familj.










Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahahaha jag dör!!!! IKEA kan verkligen suga musten ur en, visst lampan är fin- men vette fasen om det är värt det om man ska bli psykiskt instabil ;-)

2010-04-09 @ 14:23:04
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0