Jättelökar/taxöron


Imorse vaknade jag av att Tom Stian halvskrek "Elskling, du har brystspreng!! du må mate Filip!!". Ja, mycket riktigt var det mer än välfyllt i bröna. Filip hade nämligen sovit förbi sin frukost kl 6. Tom Stian gjorde denna upptäckt när han kom hem från sitt nattskift på morgonkvisten. Men han räddade situationen och jag matade Fille med en stor frulle. Så jag klarade mig från mjölkstockning och feber denna gång. Thank you lord.

Sitter och slöar lite i soffan nu efter ytterligare ett träningspass på gymmet. Jag och Tom Stian tränar 3 ggr/veckan och det är så skönt!

Filip ligger på en lekfilt på golvet nu och är så himla go. Tittar man på honom så ler han jättestort och ögonen bara lyser!! Finns inget som gör mig gladare än det!


En dusch på det här så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0