Frukt VS. Spröt. Så här blev det!

Tack till alla ni som röstade angående stajlen i vårat vardagsrum!! Hade inte räknat med att få så många röster på bloggen som jag fick (jättekul!) så innan jag visste det lade jag ut samma fråga på två olika inredningsforum.

Så här blev ställningen:

FRUKTEN fick: 27 röster
SPRÖTEN fick: 19 röster

Det normala då hade varit att välja frukten...

...men 20 min innan fotografen kom så fick jag en idé som jag bara måste genomföra + att jag fick en hel del bra motiveringar varför jag borde välja spröten. Längst ner HÄR kan ni se vad några personer svarat.


SÅ DET BLEV SÅ HÄR:


Det kändes som att det fattades nåt i köket. Så jag stack iväg och
köpte en genomskinlig skål och proppade ner alla härliga citroner
och apelsiner i!




Och på dagen när solen skiner in så är inte vardagsrummet så
himla färglöst ändå. Eller vad tycker ni? Jag känner iallafall att
det blev himla bra så här!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0