Babyskydd.


Har inte blivit så många uppdateringar på bloggen på sistone, beror på att min dator är sjukt seg + att det inte går vidare bra att ladda upp bilder på bloggen längre. Vet inte riktigt varför men man får slita rejält för att lägga in ett litet inlägg med bilder. Så man tappar ju lusten lite smått, men men.. ska fixa det på nåt vis! (För så fort jag inte skriver nåt här så tror folk att jag är inne och föder)


Vi lämnade in Tom Stian bil på lagning igår. Tack gode gud för att Vidar är så snäll, han har nämligen lånat ut sin splitter nya Ford Focus till oss. Annars hade jag varit riktigt nervös, inte så kul att vara utan bil när lillen kan komma när som helst.

Nu sitter även babyskyddets bas fastmonterat i den bilen. Kan hända att vi hinner få tillbaka Tom Stians bil innan Fille vill ut och då får vi väl flytta över den till hans bil, var ganska enkelt att montera den iallafall!

Filmkameran är köpt nu också. Det blev en SONY HANDYCAM DCR-SR37E. Så nu är jag reda att krysta ut ungen!!



    

   Montering av basen till babyskyddet.





  Nya filmkameran.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0