Sol sol sol.


Äntligen är det bra väder här i norska norge igen!
Efter 1,5 vecka med pissigt kallt väder är solen här. Jag är så lycklig över det!

Tyckte faktiskt att vi förtjänade lite sol idag också med tanke på att vi spenderade första halvan av dagen med att bråka med löningskontoret och Nav (en blandning av försäkringskassan och arbetsförmedlingen) om mina föräldrapengar. Dessutom hettade det till lite när "utbyggarna"  av denna lägenhet var här precis innan Tom Stian åkte till jobbet för att gå igenom det vi klagat på.

Men resten av dagen har jag alltså suttit ute på verandan och njutit. Var en snabbis på Plantagen också för att köpa ett riktigt lyxigt och dyrt ljus. Har spanat på det i två veckor och sen dök det av en slump upp på en internetsida jag var in på också, så då kände jag att det var menat att jag skulle köpa det. Kanske kan vara en bra idé att tända det och ligga och slappna av på sängen en stund? 

Ljuset kommer iallafall  från YANKEE CANDLE och lukten på just detta är "Water Garden".  Sen råkade jag plocka med mig en förpackning vanliga värmeljus med lukten "Clean Cotton" också.





      



En ny STOR häng-blomma har flyttat in på ballen. Den köpte vi i Charlottenberg..  =)





Kommentarer
Postat av: Madde

Åhhh värsta vädret!!! Gissa om jag blir sugen på att sitta ute på min balle och bara glassa med magen i vädret! ;-) Diggar verkligen alla blomster ni har, måste verkligen ta och investera i lite sånt jag med när det finns pengar - mysfaktor! Puss!

2009-05-12 @ 23:19:38
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0