Jag har varit flitig.


Idag har jag storstädat lägenheten, tvättat och gått långtur med doggen. Tanken var även att jag skulle göra sommarfint på verandan, men den hade inte riktigt torkat klart sen inoljningen igår. Så jag ställde bara dit två solstolar som vi vilade stjärtarna i från att Tom Stian kom hem från jobbet vid fyra till klockan sju ikväll. Helt underbart!

(Kollade nyss termometern och det är faktiskt hela 16 grader ute fortfarande och klockan är halv elva på kvällen)


Bjussar på en film från i förrgår med en nyduschad och leksugen ADHD-chihuahua.



(La in filmen på youtube först för då var det enklarare att lägga upp filmen här
på bloggen. Ska ta reda på hur man gör för att slänga in den rätt på bloggen snart)






Kommentarer
Postat av: Helenah

Är det SuperMARIO jag hör i bakgrunden???

2009-05-02 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0