Födelsedagar!


Satt och tänkte på att det är så otroligt många som fyller år i maj. Helenah fyllde 25 år i fredags, Celia fyller 25 år idag, Tom Stian fyller 25 år i morgon, hans pappa fyller på lördag, Lidl-Marie fyller nästa onsdag, bror Pullen fyller 16 maj och kusin Linn fyller 31 maj. Och troligtvis så kommer lillen fylla år nån dag i maj, vilken dag vet vi dock inte än. Blir spännande!! Jag tror iallafall att han har fixerat sig nu, men är inte säker. Skulle ha varit till barnmorskan på kontroll idag men hon var hemma med sjukt barn så jag ska dit på fredag istället.

Bakade sirapskakor alldeles nyss, det har jag nog inte gjort sen på hemkunskapen i sjuan eller nåt. Blev väl bra! Kan det bero på att jag är en fena på bakning eller att de är världens simplaste kakor att baka? Tom Stian ska firas i helgen av sin släkt, men man vet ju aldrig om det dyker upp nån imorrn. Ska väl slänga ihop nån philadelfiatårta och ett gäng chokladbollar på fredag eller nåt också. Men jag är så SUR på Norge för att dom inte har riktigt pärlsocker. De har nåt som heter så men det är fanimej inte alls det som jag vill ha, sånt som man har på chokladbollar. Jävla Norge, här kan man ju inte bo.


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0