Familjebilden.


Är lite dålig på att uppdatera just nu känner jag, men har inte riktigt haft tid eller ork. Har fått mjölkstockning igen och låg däckad med feber igår. Men idag har vi varit till barnmorskan Therese och fått lite hjälp med det. Fick rådet att hyra en stor och fin bröstpump från apoteket så nu tömmer jag bröna med den + att Filip krubbar för fullt från dem. Blir nog bra snart!

I övrigt går allt fint och Filip är en riktig gofis! Just nu ligger han i vaggan och sover men vaknar nog snart och vill ha mat igen. Vi badade honom tidigare ikväll också, det gillar han för det mesta. Ligger bara där i badbaljan och ser nöjd ut och sparkar lite med benen. Så söt!!

Den här familjebilden var med i Kuriren (Söderhamns lokaltidning) idag ifall ni missat det!










Kommentarer
Postat av: Helenah

Ja jag såg den! Den är urklippt och sitter på kylskåpsdörren. Ni är sååå fina! =o)

2009-05-30 @ 09:49:02
Postat av: Celia

Världens snyggaste familj:) Jättebra bild! Jag har bett mormor att spara tidningen till mig:) Jag fick dagens ros i tisdags av en kund också:) Längtar tills jag får träffa er! Kraaaam

2009-05-30 @ 11:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0