Charlottenberg.


Dagen i Charlottenberg var trevlig, även om vi alltid råkar stanna lite för länge. Vi säger alltid att vi ska skynda oss och bara handla mat, men sen lockas vi in i andra affärer ändå. Det gör väl egentligen ingenting, är bara det att man lätt bli sliten när man är borta en hel dag och kommer hem på kvällen.

Jag köpte ett par shorts iallafall och Tom Stian hittade nån t-shirt. Dessutom köpte han protein-pulver eftersom han ska börja träna snart och även jag framöver. Sen blev det en massa mat! Utanför den mataffären träffade vi även på "grannarna" härifrån, helt plötsligt dök dom liksom upp från ingenstans sugandes på varsin slush/flush (eller vad fan det heter.. sån där sliskig färgglad dryck gjord av socker och is) med sitt jävla "hej hej! så ni är också här?". Ofattbart.

Ikväll klippte jag håret på Tom Stian också. Frisör-Cissi kommer att bli så stolt över mig. (Jag klippte en massa ettor som hon lärt mig ju)



 
    







Kommentarer
Postat av: celia

Hur orkar du se så fräsch ut när du snart ska föda!? Ruttenheten sitter kvar ser jag också. Du kommer ju bli världens bästa mamma, det behöver du aldrig oroa dig för. Du är en bra lärjunge. Ettan sitter, men öva också på tvåan och trean:) Ditt hår är ju hur fint som helst, låååångt som jag vill ha det! Puss på magen!

2009-05-07 @ 15:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0