Första cykelturen i år.


Vilken härlig dag. Igen! Vädret gör mig inte besviken om man säger så. Är sol för tredje dagen i rad och man blir så glad! Mario och jag började dagen med en lång skön promenad och han blev skitig som vanligt. 

Tom Stian tog bilen till jobbet idag, orkade inte kliva upp och skjutsa honom kl fem imorse. Så idag blev det premiäråk med cykeln istället eftersom jag måste åka in till Nav och lämna in papper om föräldraledighet. Trampade som besatt och bara njöt! Men fick hoppa av cykeln ibland när det var för mycket snö och slask, vill ju inte riskera att vurpa och skada bebisen. Men det var bar asfalt nästan hela vägen in till stan. Underbart att ta fram cykeln efter vintern!

Såg min stackars Burton Raven i boden när jag skulle ta fram cykeln också. Den har stått  där inne hela vintern och väntat på att bli luftad i skidbackarna, men den får snällt stå kvar där till nästa vinter för det är väl ingen vidare bra idé att åka snowbord med bebbe i magen. Jag och Tom Stian har bestämt att Filip ska lära sig åka bräda så fort han kan stå och gå. Så att vi kan åka på en massa härliga fjällresor på vintrarna!


Nä, nu måste jag seriöst vila lite. Har varit riktigt aktiv idag igen! Det är ju så skönt!


Förresten. Blev ingen kamera igår. Internetsidan jag skulle beställa ifrån tog inte imot utländska VISA-kort. (Jag har kosingen på mitt norska VISA-kort)  Vad är det för piss? Det funkar ju alltid annars! Så jag måste flytta över lite pengar hit och dit och prova igen. Vill ju ha denna kamera NU. Hoppas pengarna kommer in fort!







Välkommen ut ur i boden Scott. Älskar den här cykeln som jag köpte förra våren!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0