Finfin dag!


Vi har haft en väldigt fin dag. Men den har gått så otroligt fort! Känns som att det var nyligen vi blev väckt av att PU ringde. Beställde hem kinamat istället för att gå på restaurang. Sen sopade jag av altanen lite och donade lite med blommorna. Blev ett par avsnitt med 24 också, men jag somnade som vanligt. Är viktigt att vila när man är gravid ju!

Gick på bio vid halv sex också "Män som hatar kvinnnor". Visst var den bra men jag hade verkligen skyhöga förväntningar innan! Bebisen låg och klämde mig på revbenen under nästan hela filmen. Tom Stian undrade nog varför jag inte kunde sitta stilla. Men det kan jag ioförsig inte i vanliga fall heller!

Har varit jättehärligt och soligt väder idag. Blev som vanligt en långpromenad med Mario! Passade på att ta ett kort på honom när han var som skitigast också. Jävla hund, att han inte ska kunna gå på den torra asfalten som alla andra?


Håller just nu på att beställa en Canon G10 också. Yeesss!!! Längtar tills jag får pilla på den! Livet är härligt just nu.

Och tack för alla fina grattis-kommentarer till Tom Stian. Ni är så gulliga!






Och här kommer bilderna på magen i v. 31+5.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0