GRATTIS ÄLSKLING!


Vi blev väckta av att Tom Stians mobil ringde vid halv tio.
Jag fattade direkt vad det var frågan om. För han flög ur sängen, sprang över överkastet där Mario ibland ligger och sover (Tror att han struntade i om Mario blev smulor denna morgon, han hade viktigare saker för sig) Jag försökte tjuvlyssna, men det gick sådär.

Efter ett par minuter kom han tillbaka och skrek att han fått jobbet!!  Vi är SÅ glada och lättade!! Tror inte nån förstår hur underbart det här är!
 
Nu kan jag äntligen berätta att han har fått jobb i PU (Polisens Utlänningsenhet). Har inte velat gå ut med det tidigare med tanke på att vi inte riktigt visste hur det skulle gå.

Grejen är den att innan man får jobb inom polisen så måste en komitté godkänna dem som är aktuella för jobbet. (I detta fall valde alltså PU ut folk som fick komma på intervju och efter intervjun valde de ut de aktuella kandidaterna för jobbet. Men därefter måste komittén godkänna). Han har alltså väntat en evighet på att bli godkänd. 

Tom Stian har verkligen gjort allt för att få det här jobbet. Han har slitit hårt, ringt runt och dragit i alla trådar han kunnat, läst på och bara varit så jävla duktig. Och han är den yngste personen som har fått jobb där och jag är bara så otroligt stolt!  Det är min älskling det!! 


Jag och Tom Stian ska gå på restaurang idag och fira!! Sen ska jag beställa kamera!!
Vi är tok tok tok-glada! Wihooioiho!!



Magbilder från v. 31+5 kommer senare idag också.



      

                    Älsklingen som är väldens bästa!

Kommentarer
Postat av: Celia

GRATTIS!!! Gud vad skönt att höra! Duktiga karl! Vilken häftigt jobb sen! Längtar till magbilderna:) Kram på er/ Celia telia

2009-03-18 @ 12:41:05
Postat av: Fotballfruen

Grattis och hurra! är han polis - din karl?

kram kajsan

2009-03-18 @ 13:02:06
URL: http://fotballfruen.blogspot.com
Postat av: catrin

Äntligen detta härliga besked...STORT grattis!!

kram

2009-03-18 @ 14:18:05
Postat av: Mäd

GRATTIS SOM FAEN!! Gud vilken lättnad vännen! Ni är så himla värda detta, puss puss! <3

2009-03-18 @ 17:49:39
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0