Vill ha vår NU.


Vårväderkänslan sitter fortfarande i mig lite grann sen igår. Solen sken ju nästan hela dagen och jag bara njöt när Mario och jag gick dagens långpromenad. Visserligen var det tö tö och tö och plaskblött. Så jag var dyngsur om fötterna när jag kom in och Mario var så fruktansvärt skitig. Han är alldeles för låg så det är nästan sa att hans mage släpar i marken när han löper runt.

Hade hoppas på kanonväder idag också, men inte då. Kanske imorrn! Har sån lust att trixa och fixa lite med altanen. Vill ju köpa en massa vår/sommarblommor och fylla alla krukorna med där ute. Men tror man måste vänta lite till kanske?

Imorrn bitti är det åter igen dags för amningskurs. Hoppas att den blir av denna gång iallafall! Sist ringde dom ju precis innan jag skulle åka och sa att det var inställt. Har även fått hem papper idag om nån förlossningskurs som både jag och Tom Stian ska på i april. Känns jättespännande, längtar massor!!

Ja, tisdag imorrn alltså. Ni vet ju vad det betyder. Tom Stian ska få svar från jobbet! Men tror vi att han kommer få det?! NÄ.



  

 

Jag längtar efter att dona på våran altan! Så här såg den ut igår (med en massa höst/vinterblommor)






Kommentarer
Postat av: Madde

Diggar verkligen uteplatsen! Jag vill försöka styra till min också med lite möbler och blommor och sånt, men va fan, det är ju på tok för kallt att sitta där änsålänge...men snart så är det vår!!!

Klem!

2009-03-16 @ 22:53:55
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Fotballfruen

Jättefin altan ju! Vad grym du är!

Idag hejjar jag på Tom Stian! Eller snarare på att hans framtida arbetsgivare gör ett klokt val!!!

Heja heja!

2009-03-17 @ 10:22:10
URL: http://fotballfruen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0