Märklig känsla.


Var många timmar sen jag kastade in handduken när det gällde de där jävla lamellgardinerna. Men faktiskt så kom jag en bra bit på vägen! Resten som ska göras måste man nästan vara två pers till så det får jag och karln ta imorrn.

Nu ligger jag och latar mig i soffan. Känner mig smårisig faktiskt. Har nyst en massa gånger tidigare ikväll men just nu är jag bara täppt i kranen. Har lite ont i magen också och skallen känns tung! Men jag kan verkligen inte klaga. Har inte varit sjuk en enda gång sen jag blev gravid. Så man får verkligen vara nöjd!

Graviditeten är lite knepig nu tycker jag. I förrgår började allt kännas annolunda, innan dess hoppade jag runt och härjade på som vanligt utan att känna mig speciellt tung eller trött. Men som sagt, sen i förrgår känns allt annorlunda. Känns som att jag är jätteframtung och att magen väger 10 kg eller nåt. Dessutom har jag ont i magen av och till och känner lite obehag när jag är ute och knallar runt med Mario.

Frågade mamma om det här ikväll, tänkte att lillen kanske fixerat sig eller nåt. Emmas Leah la sig ju till rätta i v. 33 eller v. 34 så det skulle ju kunna ske mig också. Men mamma sa att det kunde det inte vara... "fixerar sig gör inte bebisen föräns sista månaden". Hon trodde bara att han växt mycket och blivit tung. Men  det tror jag inte riktigt på.

Men vad vet jag? Har inte så  mycket att jämföra med, har ju inte varit på smällen så  många ggr förr.



Nu vill jag bara att klockan ska bli tolv så att jag kan åka och hämta mannen på jobbet, egentligen skulle jag ville ligga i sängen redan men med bara en bil går inte det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0