Charlottenberg idag.


Shit vilken lång dag. Vi åkte till Charlottenberg kvart över tio imorse och kom hem för en timme sen. Tom Stian tog en drop-in tid hos  frisörsalongen på köpcentret, bara det tog nästan 2 timmar. Han har ju nämligen "klipp och sling-vägrat" i väntat på att få svar från PU-jobbet. Men nu är ju det kirrat så han gick med på att fixa frillan till min stora lycka.

De har så sjukt bra sportbutiker på centret så vi passade på att handla lite. Tom Stian behövde joggningskor plus en träningsoverall. Kan ju vara ganska bra  för honom att vara i form inför hans nya jobb. Jag köpte ett par stora träningsbrallor jag med. Knallar omkring med Mario minst en timme varje dag så jag ville ha nåt som jag kan röra mig i utan att känna mig som en korv. Alla mina vårjackor är på sprängningsgränsen nu också men jag får köra på den turkosa fleecetröjan jag köpte nyligen. Den är stor och skön!

Shoppade sju påsar med krubb idag också. Har precis packat in hela skiten i kylskåpet och frysen.

En sväng på babyproffsen blev det med, skulle hämta ut en sån där gratis babybox men det blev en blöjhink. Dom har tydligen ändrat pryl att ge bort till folk. Hittade iallafall en jättesöt sån där grej som man spänner över vagnen med dinglande djur. De jag har sett tidigare har jag inte riktigt gillat men den här var perfekt!

Nu måste vi slappa lite....  har varit fullt ös hela dagen.

Ciao.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0