Trött, trött, trött..



Jag klev upp halv nio imorse, inte så jättetidigt med tanke på att vi la oss halv elva igår kväll. Men nu är jag så trött att ögonen blöder. Är det graviditeten som jävlas?

Igår hann jag inte med nånting kändes det som fast det gjorde jag ju egentligen. Blev bara stress av hela dagen. Vakna, städa lägenheten, gå långpromenad med Mario, laga mat (Kräftpasta med chilicremefraiche), göra äppelpaj, bjuda Tom Stians mamma, hennes karl och bestemoren på fika här, prata med mamma i telefon. Sen kom John Blund till mig.

Tom Stians bestemor hade iallafall köpt en massa fint till bebisen. Hon hade med sig kläder, resesäng, madrass, täcke + kudde, underlakan, påslakan och örngott till oss igår. Man tackar!


Nu ska vi åka in till staden och köpa garn åt Tom Stians farmor. Hon sitter i Spanien och stickar Marius-gensrar åt oss och hade slut.  Sen ska vi på Lindex och hämta ut en till gratis babybox! 



(Fick precis reda på att vi ska städa trapp-uppgången i Lilleström åt Tom Stians farmor och farfar idag också. Sen ska vi se på bilar tydligen. Mannen hittar bara på en massa tok..)



  

  

                                               Råttan åker bil.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0