Bebisgrejer!


Jag har varit på helpissigt humör på sistone. Beror nog mycket på att jag inte får jobba längre. Hittills har jag fått gå på aktiv sjukskrivning, pga tunga lyft i arbetet. Då har jag kunnat vara på jobbet så mycket jag själv velat men man får bara gå på aktiv ett par månader. Så nu har NAV sagt nej till fortsättning. Så jag måste gå hemma och har sökt svangerskapspengar.  

Det är bara ett litet problem, jag blir galen av att gå hemma. SUCK. Känns bara ensamt och tråkigt. Jag vill ha nåt att göra och vara social. Men det positiva är väl att man får chansen att vila kroppen mycket innan förlossningen.


Vi har iallfall inhandlat lite mer bebisgrejer. I förrgår var vi på Barnens Hus och Ikea, då köpte vi ett Baby Björnsele, en badbalja och lite småjox. Igår blev det en snabbis på H&M, jag skulle bara visa en mysoverall för Tom Stian men det slutade med att vi plockade på oss en hel hög med bebiskläder och fick snällt punga ut 700 kr.








Nu får det snart räcka med grejer till lillen tror jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0