Besviken...


Idag skulle jag slå till och beställa kameran. Kosingen hade nämligen kommit in på svenska kontot. Men vad sker? Jorå, den är slut på den internetsidan som jag skulle beställa ifrån. En sida som hade fått bra kritik och sålde kameran till en ganska billig peng. Blev en aning besviken. Den finns till bra pris på en annan sida men de hade fått pissdålig kritik av kunderna så den vill jag inte beställa ifrån Så jag antar att jag måste punga ut en hel del mer än vad jag hade tänk om jag vill ha den. BAJS.

Var på Plantagen idag, var tvungen att köpa blomjord och lite fröer. Vill ju börja mecka med blomsterna snart! Blev även en kruka med påskliljor så vi får lite påskkänsla här i lyan.

Imorrn blir jag 25 år. Både jag och Tom Stian hinner precis fylla det innan bebisen kommer. Fast Tom Stian fyller den 5 maj, så det kan ju hända att ungen hinner före men det tror jag inte. Idag låg det iallafall två paket i postlådan från mami, papi och bror Pullen. Ska öppna dem imorrn!

Det märkliga var att Robert ringde och grattade mig nyss, han påstod att det stod på Facebook att jag har födelsedag idag. Är nästan aldrig inne där så jag vet inte, men måste nästan gå in och kolla nu. Men det var trevligt att han ringde, var nog 3 år sen vi pratade sist! Kul!



        





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0