Jag är rutten idag.


Herregud, jag är så patetisk idag. Kom nyss på mig själv med att se på "Fråga Doktorn" på tv. Det är min mormors favoritprogam och just därför är det inget jag borde se på.

Ja, hela dagen har jag varit en pissig människa. Jag har varit sådär riktigt småjävlig mot allt och alla. Typ inte orkat säga "hej hej!" med falsk röst i affärna eller orkat släppa fram folk över övergångstället. Visst är jag hemsk? Men stackars sambon har ändå fått tagit de största smällarna. Jag skyller på att jag är gravid men han tycker att det är dålig stil att skylla på det jämt. Har han rätt eller? Va fan.

Mario har heller inte fått sin långpromenad idag, han har inte fått nån kort heller för den delen. Han har bara fått springa runt lite här utanför och då samtidigt fått passa på att bygga nån nalle. Stackarn. Kanske matte skulle ta tag i sig själv?

Just nu funderar jag på att gå och sätta mig vid husknuten och sen hoppas på att få se Isabelle bli røvpult. Det skulle verkligen förgylla min dag.


Men först ska jag ringa Catrin och förpesta hennes liv.


PS. Tejpade naveln nyss också. Min barnmorska vill att jag gör det för att förebygga navelbråck. Det känns verkligen skitnormalt att gå runt med en stor tejpbit som kämpar för att hålla min navel på plats inne i det hålet den en gång satt fast i.


 






Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ohh nooo! Jag missade helt att jag skulle utföra mitt uppdrag. Dyker upp en annan dag när lusten dyker på :)

2009-04-01 @ 23:17:46
URL: http://dreamoffice.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Oj vilken grej. Hade jag ingen aning om att man kunde göra :) Varför rekomenderade hon det? För att du hade utåtnavel?



2012-08-22 @ 23:22:04
URL: http://lollovisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0