Klar för en ny dag.

Gomorrn!

Jag och duchad och klar. Gröten är serverad. Snart ska jag iväg på amningskursen. Vilken underbar dag! Synd bara att jag är så trött att jag vill skjuta mig själv.

Kl 4.30 inatt vaknar jag  till av att Tom Stian börjar prata. Så jag öppnar locken och försöker höra vad som sägs:

TOM STIAN: "I början måste man ta det väldigt försiktigt!"
JAG (trött): "Vad sa du nu älskling?"
TOM STIAN: "Jag säger att man måste ta det försiktigt!"
JAG: "Varför måste man det?"
TOM STIAN: "Man tar det försiktigt i början, sen kan man ta hårdare!"
JAG: "Hur menar du då?"
TOM STIAN (Lite sur): "När man borstar tänderna på Mario såklart!!"


Läskigt värre, min pojkvän har fått men för livet. Han låg verkligen och pratade i sömnen om Marios tänder.
Vad har jag gjort?  Hur kunde jag släppa in en chihuahua i våra liv?





   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0