Har det gått för långt?


Börjar känna mig ganska norsk nu faktiskt. Åker längdskidor varje dag, lyssnar på norska Maria Mena, gillar att ha rømme på våfflorna och Tom Stians farmor ska sticka en Marius-genser (ingen lusekofta men nära på) åt mig.

Vet inte om jag ska skratta eller gråta...?!

Tom Stian skulle få svar denna vecka om han fått det där jobbet eller inte. Men istället fick han ett sms där det stod att dom måste skjuta upp svaret till slutet av nästa vecka. Han som redan har väntat en jävla evighet... stackarn.




                         






Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, pappa frågade igår om du hade lusekofta på dig när du åker skidor när jag berättade att det börjar gå till överdrift med norskheten ;-)

2009-03-01 @ 14:06:05
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0