SPA


Jävlar vad skönt det var på SPA-behandlingen idag.

Gled in i spa-rummet i en vit badkåpa. Det första tjejen sa var: "Vad bra, du ser ut att kunna ligga på mage!" Kände mig som en pervers blottare när jag öppnade upp badkåpan och visade fram 8-månadersmagen. Tjejen: "Jaha, ojsan!! Du kan verkligen inte ligga på mage!". Tack tänkte jag. Har ingen lust att döda bebisen bara för att jag vill ha en avslappnande upplevelse.

Så här gick min "SOON MOMMY"-behandling till:

Peeling av hela kroppen
Varm dusch
Insmörjd i fet hudkräm och inbakad i handdukar (Kebabkänsla? JA)
Ansiktsbehandling
Hårbottenmassage
Varm dusch


Runt omkring var det tända ljus, orkidéer och lugn musik. Så jävla skönt och avslappnade! Synd att de 55 minutrarna skulle gå så fort bara!!

Men jag blev som NY!!! (Tur man har en sån snäll pojkvän...)

(Blev inget bad i bubbelpoolen, strömmen hade pajat på spa:t under natten så klorhalten var för hög. Men jag fick ett gratis-kort så jag kan gå dit sen) Härligt!







Så här ser det faktiskt ut på Jessheim Spa, men i mitt rum var det bara en säng.





Kommentarer
Postat av: Madde

Gud så härligt!!!! Jag vill också! Fast måste jag börja avla barn och skaffa man för detta? Då lär det aaaaaldrig bli nån spa-bahandling för mig ;-)

2009-03-22 @ 21:11:24
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Fotballfruen

Ska skicka din blogglänk till min kille....

kram det var du värd!

Lovis och Truls mamma

2009-03-23 @ 11:30:11
URL: http://fotballfruen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0