Jag som tänkte cykla idag.


Blev så besviken när jag klev upp idag. -3 grader ute och det snöar!  Tom Stian trodde inte att det skulle komma nå mer snö i år för han tyckte att nu är ju ändå våren här. Men jag sa att det gör det alltid. Man tror samma sak varje år, men man blir alltid lurad.

Så jag var beredd på det men blev ändå väldigt besviken idag. Tror att jag får ta mig en varm dusch och mysa under nån av de 100 filtarna jag har köpt idag. Känns ju inte bättre att Emma, Tore och Leah är i Thailand nu och att Madde drar till Teneriffa på söndag. Skulle inte tacka nej till att ligga och glassa vid poolen nu jag. Inte alls!

Men vi har en underbar bebis på väg, så vi får snällt stanna hemma. Och det gör såklart ingenting!



Bilder från igår när Tom Stian tvättade bilen:

        
Mario löpte runt i bilen som en dåre när vi var på macken för att tvätta den. Han trodde att
det var nån på taket, vilket resulterade i att hans öronhår (eller ja, allt hår) reste sig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0