Lamellgardin.


God dagens. Jag har precis varit på Rema 1000 och handlat fruktdryck och bananer. Idag är det nämligen "Operation Lamellgardin" som står på tapeten. Trodde att vi skulle hinna fixa allt det här innan Tom Stian drog till jobbet, men det kom hit en man från banken som skulle se på våran lägenhet så vi hann inte. Det enda Tom Stian hann göra var att såga av skenan och fäste ett av fästena i väggen. Så nu ska jag hugga in på resten!!

Ikeas bruksanvisning framstår som en barnlek motför denna som jag nu håller i min hand. Är faktiskt den värsta bruksanvisning jag sett i hela mitt liv. Är väl typ 35 st små bilder som visar skruvar, spikar, trådar, fästen och en massa mer. Men inte en enda rad med text. Och varje lamell måste fästas för hand och kapas på längden. Tror jag har ca 100 smådelar liggandes på golvet nu. Jippie..

Jag är väl inte direkt känd för mitt tålamod eller min förkärlek till pill-grejer heller. Men jag ska göra ett värdigt försök de närmsta timmarna. Ni kan lita på att det kommer bilder om jag klarar detta.

Tjao.


Hajjar ni det här eller?!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0