Jag ser ut som en ödla.


Sov så otroligt dåligt inatt. Kom inte i säng föräns vid tolv och skulle skjutsa gubben till jobbet klockan fem imorse. Därimellan hann jag kanske sova 1,5 timme. Efter att jag kört honom tänkte jag sova vidare ett par timmar men det var helt omöjligt, sov max 30 minuter. Så nu är jag uppe men ser mindre vaken ut i spegeln.

Tänkte ta en vända till köpcentret efter att jag duschat. Var ett tag sen jag var där så de kanske har fått in nåt nytt. Såg även några koftor sist jag var där som jag har suktat över sen dess. Får lön på fredag och har lite grann kvar på kontot så vi får se! H&M är ju inte speciellt dyrt heller.

Blir väl en slappisdag det här kan jag tro. Men ska nog lyckas klämma in en lååångpromenad idag också. Ska iallafall se Melodifestivalen ikväll till Tom Stians stora lycka.



Saknar att ha en bra och fungerande kamera! Men jag funderar starkt på att ordna mig en ny!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0