Jag är gul och glad.


Otroligt vad glad man kan bli när man får en komplimang av en okänd människa. Var nämligen till köpcentret idag, skulle möta Emma men sen hann hon inte. Småbarn och grejer ni vet. Så vi ska ta det en annan dag!

Men kikade runt lite ändå och gick in på gina tricot för att köpa ett mintgrönt linne. Jag hade jackan öppen och hade på mig ett likdant linne som det gröna fast det här var knallgult (även det köpt på gina). Tjejen i kassan sa då att hon tyckte att jag var jättefin i mitt gula linne och att det satt så bra på min gravidmage. Blev typ jätteglad för själv känner man sig helt rutten, är bara en myt att man får extra glöd när man är gravid. Känns iallafall roligt när en människa man inte känner säger sånt så jag gick och läskade mig på det hela vägen till bilen. Så tack för det!

Skulle handla mat på Rema 1000 sen. Men Tom Stians bil är ju otursförföljd så när jag kommer ut med två kassar från affären kommer en ledsen tant fram till mig och säger att hon backat på hans bil. Ingen större skada skedd, men herregud vad vi har haft problem med den bilen... bla har motorn skurit ihop, växellådan pajat, stötfångarn spräckts, motorhuven skrapats, värmen dött, fläkten slutat funka och en massa mer.  


Undrar om det är dags för en snackis med Madde på telefon nu? Nä, för nu ringde Celia ju!


Ja, just det ja. Imorrn kl 9 ska jag på amningskurs. Ska tydligen ta ca 1,5 timme. Undrar om vi får sitta i en ring och klämma på våra lökar? Inte så troligt kanske? Har man sånna här kurser i Sverige förresten? Var nån som sa till mig att man inte har det iallafall.





Gult är kanske inte så fult?







Kommentarer
Postat av: Madde

Gult är fint!!! Bara färgen inte sitter på en rutten tapet ;-)Beställde hem en gul T-shirt från Thailando med Helen, riktigt nice var den!!

Ring när du och Celia slutat snacka, om det sker ikväll alltså ;-)

2009-03-02 @ 20:14:08
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Daniella

Vilken fin mage! :)

2009-03-13 @ 12:24:59
URL: http://vitre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0