Fönsterputsning.


Jag har varit flitig idag. Har  först gått lång promenad med Mario i solen, pratade med Madde i mobilen samtidigt så det var riktigt trevligt! Vi slog ihjäl 2,5 timmar tillsammans. Hade bestämt mig för att putsa fönstrena på utsidan efter det. Man måste ju passa på när det är bra väder. Men sen ringde mami en sväng  och medan vi snackade  hann det bli mörkt. Så då putsade jag fönster inne istället. Tog en stund men känns skönt att det är gjort!

Får väl vänta och se om det blir bra väder med plusgrader imorrn också så kanske man kan ta utsidan?

Mannen är på jobb. Skulle egentligen hämta honom nyss, men han skulle bli lite sen så nu väntar jag på att han ska höra av sig så jag kan brassa iväg.

Ok, nu var det dags!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0