Cykla eller inte cykla?


Har precis kommit hem från köpcentret. Jag, Emma och Leah var där och fikade en sväng. Jag åt en redig tallrik med glass. Leah var ganska snäll idag, förutom när jag skulle fota henne. Då var det grin och gnäll.

Tom Stian fick dessvärre inget svar från jobbet idag heller. De har inte hört av sig så vi antar att de har skjutit upp svaret igen. Han har inte ens brytt sig om att ringa och fråga den här gången. Sist lovade dom att bli bättre på att höra av sig och ge besked men tydligen inte. Så han låter det vara ett par dagar nu, så får vi se om han ringer sen.

Hade verkligen hoppats på att få detta klart idag. Måste nämligen skicka in papper om mamma/pappa-ledigheten till Nav snart +  fylla i en del papper som min arbetsgivare ska ha. Men så länge Tom Stian inte vet nåt om jobbet så kan vi inte fylla i när han ska ha pappaledigt och när jag ska ta ut semester och sånt. Så jag måste åka in till jobbet idag och försöka förklara situationen för min chef i SAS.

Är hur soligt som helst ute idag, dock blåser det som aldrig förr. Men jag lurar på att damma av cykeln och trampa in till jobbet. Hoppas det inte är för mycket is på trottoarerna bara. Jag gjorde nämligen en praktvurpa tidigare idag precis innan jag skulle gå in på amningkursen. Ni vet när fötterna riktigt lyfter från marken och du landar på ryggen (i mitt fall landade jag på höger arm som forfarande gör ont men det är nog ingen fara). Så länge inte magen skadas är jag nöjd! Amningskursen var behövlig tror jag, det är en hel del man ska kunna!! Satt och lyssnade i 2 timmar på barnmorskan så jag hoppas att detta ska gå bra när Filip kommer ut. Han ska äta hamburgare och inte spagetti sa barnmorskan. Alltså: han ska gapa STORT för att suga så bra som möjligt.


Nä, nu måste jag dra.. vill gärna cykla medans det är sol om jag nu ska cykla? Måste ta en funderare!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0