Barnvakt idag.


Sov sjukt länge idag, vet inte vad det är med mig. Kan tydligen sova hur länge som helst. Fick släpa mig upp halv elva! Så nu äts det frukost. Trodde inte att det var sant när jag tittade ut, det SNÖAR massor igen. Vi har redan 1 m snö. Så det kan gott räckan nu! Det ju mars.. ska det inte kännas lite vårigt då?

Nu är det slutet av veckan igen.. och ja, som ni vet. Så väntar vi på svar från Tom Stians jobb igen. För tredje gången! Men jag tror att han har givit upp. Jag har väl heller inga stora förhoppningar om att han ska ringa från sitt nuvarande jobb till mig idag och berätta att dom ringt. De väntar säkert tills imorrn, eller så har de glömt honom eller så får han höra att dom skjutit upp det igen.  Han vill  ju bara ha svar.. oavsett vad det blir. Men det verkar vara svårt att få det!

Emma hörde av sig igår. Hon ville att vi skulle vara barnvakt åt Leah, 3 månader, för hon skulle iväg på fys-träning. Så hon ska dumpa av henne här vid fyra-tiden idag. Blir kul det!

Dusch nu tror jag!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0