25-årsdagen.


Födelsedagen började väldigt bra för Tom Stian är så gullig och omtänksam! När jag klev upp halv sju i imorse och skulle skjutsa honom till jobbet fick jag först en grattiskram och sen ett fint kuvert. Blev superglad när jag såg vad det var i! Han hade köpt en SPA-behandling åt mig och inte en helt vanlig heller. Han hade valt ut en för gravida som hette "Soon Mommy". Det var så himla sött!! Dessutom fick jag ett grattiskort där han hade skrivit en lång text till mig. Trodde nästan att jag skulle börja grina. Tack älskling!!

Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag öppna de två paketet från familjen som dom skickat hit från Söderhamn. Spännande! Men först ska jag ringa till Spa:t och fråga om jag kan få komma  och få min behandling idag. Man blir ju ioförsig lite sniken på den.. vill ju egentligen spara den i all evighet men Tom Stian ville att jag skulle ta behandlingen idag medans han är på jobbet för han lite andra planer för resten av dagen.














Kommentarer
Postat av: ellis

åhh vilken fin present du fick av slim!! jag blev helt rörd nu när jag läste att han skrivit en lång text till dej :) kan tänka mej att det var fint!! love u!!

2009-03-29 @ 14:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0