Hur tänkte jag nu?


Skulle gå in till staden idag för att glo lite i affärer. Hann gå 30 meter innan jag såg att jag hade ett snöre i min hand. Och i andra änden satt tyvärr Mario fast. Jävla skit, han kan ju inte följa med in i affärna. Så jag gick hem igen och lämnade honom. Gick sen ytterligare 50 meter. Bajskorv, plånboken är hemma... så det blev till att vända igen.

Väl på köpcentret plockade jag på mig några klädesplagg (ska nämligen på bröllop snart) och drog med mig vagnen med Fille i in i provhytten. När jag väl står där och spanar in kläderna jag ska prova, så inser jag dock mitt misstag. Jag hade tagit med mig en röd och en svart tubtopp och en röd tubtoppsklänning. Skitfina.
 
Men hur i helvete har jag tänkt att jag ska kunna ha dom?

Med lökar som inte är av denna värld, då snackar vi E-kupa och bröstmjölk-sprut som når från duschen till tvättmaskinen (ca 1,5 meter) när jag inte ammat på ett tag. Funkar inte riktigt att köra med axelbandslös-bh eller helt utan om man säger så.

Jag kom hem utan nåt. Eller jo, jag köpte en sjal på rea och ett skärp.











Kommentarer
Postat av: pullentaki

vi i våran släkt ritar så fint

2009-06-20 @ 01:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0