Hembesök.


Idag har en barnmorska varit här från hälsostationen och besökt oss. Det var ett sånt rutinbesök som dom gör inom 2-3 veckor efter att man fått barn. Hon pratade med oss om allt möjligt och vi fick en del broschyrer. Jättetrevlig människa! När vi sen ska på rutinkontroller på hälsostationen med Filip så är det hon som ska ha hand om oss, vilket känns hur bra som helst.

Hon ville även att vi skulle komma in och väga Filip nästa vecka. Då är ju mamma här på besök igen så jag tänkte att hon och jag kanske kunde åka in och kolla vikten på lillen. Tom Stian jobbar ju ändå natt nästa vecka och då sover han på dagarna så mamma och jag kan passa på att få lite gjort.

Har precis pratat med Madde i luren och sitter nu och väntar på att Emma ska komma hit en sväng, Leah skulle bara sova lite först. Skulle jag också vilja göra...haha. Måste ta mig en tupplur tillsammans med Fille sen tror jag.










Kommentarer
Postat av: ellobello

ahh va fiin han ar!! kul att du skrivit sa mycket a lagt ut bilder ;)intressant att las aom forlossningen axa..hehe a lite skrammande.;) puss alksling!! halsa mannen a pussa pa fille..a halsa mario..hehe alla med!

2009-06-06 @ 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0