GLÖMSKA.


Herregud vad man aldrig lyckas göra klart nånting längre. Började plocka döda blommor från mina stora häng-blomma på ballen nyss, men gjorde inte klart det för nåt annat kom i vägen. Har ju även försökt plocka ur diskmaskinen och startat en maskin med tvätt utan att ha lyckats. Skulle även vara kul om jag kom ihåg att gå och bajsa snart.

Vet inte vad det är som händer med mig? Jag brukar vara ganska effektiv när jag sätter den sidan till, men numera lyckas jag aldrig slutföra nåt jag har börjat på. Jag blir ständigt avbryten av andra grejer och sen glömmer jag bort vad jag höll på med och börjar plocka med nåt nytt. Efter nån timme ser jag sen saker jag glömt att slutföra överallt.

Är ett under att jag lyckats värma en tallrik med potatis och lax utan att ha glömt den i micron, den står faktiskt framför mig nu och jag har tagit en tugga. Och jag kan faktiskt inte skylla allt det här på Fille heller, för just nu har han faktiskt legat och slaggat i 2 timmar och inte avbrytit mig en enda gång. (ok, nu skriker han efter mat. Är strax tillbaka tror jag)



Är tillbaka nu med amningkudden runt mig och lilla älsklingen dricker för fulla muggar. Läste just ett mejl från mamma. Hon hade köpt en "Snuggle Nest" åt Filip!! Skitbra, blir perfekt att ha en sån som han kan sova i! Tack mami!



                  


 




Kommentarer
Postat av: Madde

Bilder på magen tack!! =) Jag tror att jag gått upp i vikt av sympati bara för dig, och bara för det är väl du smalare än mig ändå ditt as, puss!!

2009-06-05 @ 23:44:14
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0