Frillor.


Har slötittat lite på frisyrer på internet nu. Har lust att gå och klippa mig, skulle inte vara helt fel att få byta hårfärg också. Mitt hår har aldrig någonsin varit i sämre skick, beror antagligen på graviditeten och att jag nu ammar. Det är torrt samtidigt som det är fett och jag har inget fint självfall längre, det bara hänger som om det vore dött.

Jag är beredd på att göra vad som helst för att få lite liv i frillan... synd att frisör-Celia bor i Gävle, vill helst att hon ska fixa mig. Hon vet vad jag vill och inte vill. Men eftersom hon är för långt bort så funderar jag på att boka en tid här i Jessheim.

Kanske jag och Tom Stian kan åka förbi den där salongen som Sandra rekomenderat idag?



Här är några frillor och färger som jag haft de senaste åren:





Vad passar jag egentligen bäst i och har ni nån idé om vad jag ska göra med håret?






Kommentarer
Postat av: Petra

Jag gillar den första med hunden! :)Fast du passar ju typ i alla frisyrer! :)

2009-06-09 @ 09:51:31
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: catrin

Jag tycker du alltid är fin vännen!! :) Så det spelar nog ingen roll vad du gör. Åker hem till Söderhamn imorn, Frida tar ju studenten. Men du får gärna ringa nåt i helgen! Så kan vi uppdatera varandra lite. ha det bra! Många pussar å kramar

2009-06-09 @ 17:19:55
Postat av: Sofie

Näst sista bilden är nog bäst, dock fin i allt. Men antingen blonda slingor eller helt chokladbrunt tycker jag!

2009-06-11 @ 01:28:15
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Madde

Vill se hur du ser ut i håret nu vännen! =)Räknar med att du tar bilder innan du klipper dig.

Håller förövrigt med alla andra, du är så himla fin och passar i allt! Jag gillar när du har lite mörkare hår, fast samtidigt är det ju lite fint att ljusa upp det lite nu till sommaren, hursom så blir det nog bra vad du än bestämmer dig för att göra...



Puss! (pussa gofisen från mig)

2009-06-11 @ 13:18:25
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0