Tröttisar.


Efter att Tom Stian kom hem från ett 10,5 timmar långt arbetspass idag så slocknade vi alla fyra på sängen. Var så skönt att få sova i 2 timmar, till och med Filip sov.

När vi vaknade kom vi på att vi måste åka och handla vilket ingen hade lust med. Men vi köpte hem en massa frukt som åkte ner i mixern när vi kom hem. Kände att vi måste få i oss lite vitaminer! Jag höll mig dock ifrån apelsiner, tydligen kan Fille få ont i magen av det. Hoppas att han tål kiwi och lime bara, så att jag inte har ställt till det inför i natt. Är inte lätt att veta vad man kan äta och inte, han får ju lätt ont i magen stackarn.

Kolsyrat vatten är ett minne blott nu också. Jag som älskade att klunka det och kände mig nyttig när jag drack det istället för pepsi och sånt. Men barnmorskan sa att han kan få ont i magen av kolsyra (han har haft en hel del ont i magen på nätterna) så numera är det kranvatten och saft som gäller för mig.



  

Är det nån som ligger inne med lite info om vad hylleblomst (norska) är för smak? Köpte yoghurt
med den smaken idag. God var den iallafall!





Kommentarer
Postat av: Madde

Hmm...ser ut som att det är typ Hägg på förpackningen...eller syren. Mumma!!! =)

Får du tråkig idag kan du gärna ringa, jag är ledig nu, weeehhhhooo!! =) Puss!

2009-06-03 @ 00:01:42
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag är ganska säker på att det är Fläder :)



2009-06-03 @ 06:40:55
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Helenah

När kommer ni till Söderhamn???

2009-06-03 @ 21:12:03
Postat av: Fotballfruen

Fläder! I know...

2009-06-04 @ 22:48:48
URL: http://fotballfruen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0