LÄNGTAN.


Det är så mycket att se fram imot nu att jag blir helt tokglad! Ikväll ska vi hämta bror Pullen (nä, han heter inte det egentligen) på Gardermoen. Han har varit i Fredrikstad i Norge för att söka jobb och nu ska han hälsa på oss. Så då ska han, jag och Fille hänga medans älsklingen jobbar imorrn.

Och på fredag morgon packar jag, Tom Stian, Pullen, Filip och Mario in oss i bilen + 2 st vagnar, ett babyskydd (bilstol), Marios bur och en massa packning. Sen börjar hemfärden mot Sverige, destination Söderhamn! Weee!! Men jag tror det kan bli ett tufft jobb för Tom Stian att få plats med allt, bara en sån sak som att han själv och Pullen är ca 1,90m långa. Ja, och sen har vi allt det andra och våran bil är inte direkt en combi.

Men hem ska vi allihopa. Om jag så ska sitta på taket.



Måste bara lägga ut dom här bilder på älsklingarna...


 








Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud vad go! Välkommen hem till South Hampton :) En liten (kanske dum) fråga förresten, firas midsommar i Norge? Trevlig helg

2009-06-25 @ 22:12:19
URL: http://smagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0